woensdag 12 januari 2011

Inspiratie

Inspiratie komt altijd met vlagen, en op het moment heb ik weer zo'n flow waarbij de ideeën bij bosjes uit de lucht komen vallen. Bij (POPPETJE) zijn we alweer bezig met Valentijn. Nu vind ik dat normaal als ik geen vriendje heb niet zo'n superleuke dag en als ik er wel een heb interesseert het me ook niet bijzonder, maar ik moet zeggen dat het wel leuke (POPPETJE)s oplevert. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, zijn het van die beren met hartjes, dus ik ben een andere weg ingeslagen: (POPPETJE)s met z'n tweeën. Onschuldig als ze zijn, zijn ze meer vriendjes dan geliefden, maar daarmee juist wel heel Valentijn, vind ik.
Buiten (POPPETJE) zijn er nog plannen voor een retro schort (denk übertruttig!) en een 'snode sjaal' (met dank aan de stoffige juffertjes), dus binnenkort zoeken we de lapjesmarkt maar eens op.

Eén nadeel aan al deze inspi: het levert een takkenbende op!


En dan heb je de vloer nog niet gezien. Maar lief vogeltje wel he? Als je hem tenminste kunt vinden tussen alle zooi...

1 opmerking:

  1. Wat fijn om te zien dat niet alleen huize Snoeshaan bezaaid is met draadjes, stofjes, patroontjes, spoeltjes, scharen en inderdaad, leuke creaties!
    Schattig vogeltje (heb hem gevonden)!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen