donderdag 3 maart 2011

Een blogaward!



Jaja, zo ziet dat eruit, als je een blogaward hebt gekregen. Ik ben er best trots op. Ik kreeg hem van Mevr. Snoeshaan, die er zelf maar liefst twee had gekregen!  En ik mag hem ook weer doorgeven aan een paar mensen.

Allereerst zou ik hem natuurlijk zo weer terug willen geven aan Mevr. Snoeshaan, want haar haaksels (soms met patroon erbij!), foto's en verhalen zijn super en ik ben diep onder de indruk dat ze al zoveel volgers heeft terwijl ze nauwelijks langer blogt dan ik. Maar goed, ze had hem dus al twee keer en teruggeven lijkt ook zo ondankbaar, dus bij deze dan maar een eervolle vermelding!

Ik geef hem wel door aan Liefgeval. Ik ben namelijk ontzettend fan van haar retrojurken en behang, altijd blij met links naar cute webshops en haar overkill aan hertjes nog lang niet zat!

De tweede blog die ik wil belonen met de blogaward is de Naaiclub voor stoffige juffertjes. Als je zo'n naam verzint, verdien je wat mij betreft sowieso al een award. Daarnaast lossen deze dames allerlei praktische naaiproblemen op en vinden allerlei hippe patronen uit en delen deze wijsheid vervolgens met heel blogland: reuzefijn!

De derde blog die ik een prijs wil geven is die van mijn collega professor Duermeijer. Ik weet niet of ik hem er blij mee maak, want hij blogt omdat het moet en heeft graag een analoog imago, maar goed, als je geen award wil, moet je maar niet van die fantastische uitvindingen bloggen, toch? Eigen schuld, alsjeblieft!

Hoe het werkt:
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven en laat een bedankje achter op hun blog voor deze award. Op je eigen blog maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neemt de instructies (die je nu leest dus) over. Maak in je bericht een koppeling naar de blogs aan wie je de award door wilt geven. En schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.


Dan nog een huishoudelijke mededeling: ik heb een week zonder computer gezeten (t oude beest is ziek en ongeneeslijk zoals in die week bleek helaas), dus vandaar dat het hier stil was en het zo lang beloofde patroon van de muts er NOG STEEDS NIET op staat. Komend weekend, dat beloof ik (tenzij de laptop voor die tijd echt sterft natuurlijk).

3 opmerkingen:

  1. Dank voor de eervolle vermelding, lief!

    Ik hoop dat je oude beestje het nog even volhoudt, vond het akelig stil zo zonder jou...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de award! Het doet ons veel plezier: de award én je lieve omschrijving van onze blog. :o)
    Groetjes van de stoffige juffertjes!

    BeantwoordenVerwijderen