zaterdag 19 maart 2011

Sexy dansers

Onderzoek wijst uit dat Dirty Dancing een bekende dansfilm is, daar kreeg ik op en buiten de blog antwoord op. Dat was dus de mambo zonder shirt (maar dit is een scene met overhemd).

De flamenco en het witte hemd zijn duidelijk minder bekend, maar ga hem kijken mensen: Strictly Ballroom (dit is overigens de scene met het gouden jasje, niet het witte hemd).

De tango met de gentleman komt uit Take the Lead (en in dit filmpje heeft ie wel gewoon zijn pak aan).

En de breakdance is natuurlijk Step Up (met hemd, al doet ie om de een of andere reden halverwege een shirt aan, verdorie!), maar ik moet Save the Last Dance dus ook nog gaan kijken begrijp ik.

Overigens, waar de heren niet aanhebben waar ik ze het allersexiest (allersexyst?) in vind, dragen de dames ter compensatie een jurk die ik best aan zou willen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten