zondag 5 juni 2011

Montecavolo

Belofte maakt schuld: het giletje van gister met alle frutsels en fratsels (tadaaaa):


Tom was een gewillig model en het staat hem wel, vind ik. Van het pimpen van het giletje werd ik heel erg blij. Het was even spannend om reepjes t-shirt op een dik gehaakt vestje te naaien, maar dat bleek probleemloos te gaan. Tijdens het opnaaien van de gouden knoopjes (uit de categorie 'knoopjes waarvan ik geen idee heb hoe ik eraan kom, misschien zaten ze nog in mijn oude naaidoosje') zat ik gewoon te giechelen, omdat het zo enorm werd hoe ik het had bedacht! Op de foto komt het trouwens minder goed uit dan in het echt, vind ik. Het geeft precies het militaire/fanfare effect dat het moet voorstellen, maar dan in een soort van bohemian slordige uitvoering. Zelfs het feit dat de knoopjes niet helemaal strak goudkleurig meer zijn, past er fantastisch bij. Het setje heet 'Montecavolo' en maakt deel uit van de (POPPETJE) collectie 'Het circus komt'. Als je de rest van de collectie ook wilt zien, neem dan een kijkje op de (POPPETJE) Hyves of Facebook (hiernaast te vinden). Ik ben er zelf erg trots op ;)

1 opmerking:

  1. leuk leuk leuk leuk!!
    hihi gaaf is dat he, als je iets in je hoofd hebt en het ook nog echt zo eruit komt!!
    das het leukst van creatief zijn vind ik!!
    heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen