donderdag 28 juli 2011

I love NY

Het was hier (weer) even stil, dit keer niet omdat ik zo druk was, maar omdat ik met vakantie was! Ik ben mijn zusje wezen opzoeken in Indianapolis en daarna doorgevlogen naar New York. Het eerste deel van de reis bestond vooral uit heel veel echte meidendingen, blijkbaar is dat toch iets dat bij zussen hoort. En in New York was natuurlijk ontzettend veel te zien en te beleven! Er is dus ook erg weinig gehaakt (wel iets, en als dat af is en het blijkt wat te zijn geworden, dan zal ik het posten), maar des te meer gerelaxed en ook zeker veel inspiratie opgedaan. Daarvan zullen jullie de komende week nog wel wat zien verschijnen.
Voor nu: het cliche, maar dan my way: I love NY.


















Voor 6 dollar kocht ik een standaard wit t-shirt in zo'n vreselijke souvenirwinkel om te verknippen. Als je ook aan de slag gaat: neem een t-shirt dat niet strak maar ook niet heel wijd zit. Ik knipte er een stuk af aan de onderkant, knipte de hals wijder (let op: hij wordt altijd wijder dan je denkt, dus begin met een klein stukje af te knippen) en knipte de mouwen tot een soort kapmouwtjes (schuin afknippen, zodat er onder je arm bijna geen mouw meer zit en de bovenkant net iets korter wordt dan ie was). Afwerken kan, maar als je dat niet doet, krult de stof mooi een eindje op, dus ik deed het niet. En voila, een hip kort shirtje. Leuk met een zwart lang hemd eronder, doet het ook erg goed als sport- of dansoutfit. Kun je ook zo kopen trouwens, in New York, voor 25 dollar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten