zondag 14 augustus 2011

Give away!

Afgelopen week was ik op zomerkamp met de scouting in de buurt van Koblenz. Donderdag vertrok ik eerder naar huis, om vrijdag bij de bruiloft van mijn moeder te zijn en zaterdag bij de afterparty/verjaardag van mijn (kersverse) stiefvader. Dit alles was helemaal super, maar wel tamelijk slopend. Dus vandaag hang ik op de bank, met de laptop en straks ongetwijfeld ook nog met een boekje of een haakwerkje, voordat ik morgen weer ga starten met voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar.

Bij dat hangen op de bank hoort ook altijd blogger, en JEEJ! ik blijk inmiddels de 25 volgers te zijn gepasseerd! Bij 25 volgers wilde ik een give away doen, dus dat doe ik nu maar snel! Wat ik weggeef? Tja, dat houd ik altijd graag een beetje geheim, maar ik wil wel een tipje van de sluier oplichten. Het is een pakketje in het thema vogeltjes, bestaande uit het sjaaltje dat ik ooit poogde te ruilen en nog wat niet zelfgemaakte hebbedingetjes met vogeltjes.

Hoe doe je mee? Simpel, je bent of wordt volger van mijn blog en laat hieronder een berichtje achter. Ik trek uit alle deelnemers de winnaar (en ik hoop dat dat dit keer niet meer met een dobbelsteen lukt!) en laat volgende week zondag weten wie er heeft gewonnen.

5 opmerkingen:

  1. Hihi, Leuk een geheime give-away..Des te spannender. Ja natuurlijk doe ik mee. Ik was al volger. En berichtjes plaatsen vind ik leuk.
    EN ik hoop ook zeker dat er meer liefhebbers bijkomen.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!

    ik volg ;)

    wingsofart.mail@gmail.com

    wings-of-art.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen