woensdag 28 september 2011

Stom maar leuk

Ken je dat? Dat je weet dat iets eigenlijk best stom is, maar dat je t toch leuk vindt? Als het over een man gaat, kun je dan nog de schuld geven aan je hormonen of je hart, maar ik heb het ook vaak genoeg met dingen waar ik wel een rationeel oordeel over zou moeten kunnen vellen.
Flutromannetjes bijvoorbeeld. Die mannen doen vaak dingen waar ik razend om zou worden en die vrouwen doen dingen die ik mezelf nooit zou vergeten en dat alles kun je na 3 pagina's al voorspellen, maar ik lees ze toch.
Een andere bizarre voorkeur die ik niet kan verantwoorden is een voorliefde voor liedjes waarin de artiesten hun eigen naam zingen. Dat zou geen aanbeveling moeten zijn, maar toch is er een aardige rits te noemen in deze categorie. En niet dat t toeval is, het stukje dat ze de naam zingen vind ik dan ook juist leuk: Rampeneren (Ali -what?-, Yes-R, Partysquad), El Cepillo (Fulanito), Don't wanna go home (Jason Derulo), Sazon (Oro Solido - de naam is weg in de Zumba-versie, en die mis ik dus ook echt dan...), Get Down (it's the Fun Factory with the BSB...), No Diggity (fade to Blackstreet) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Waar vallen jullie tegen beter weten in op?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten