zaterdag 10 december 2011

LMP voor de kerstmarkt

Morgenochtend om 9.00 vertrekken wij van Studio in de Haak richting IJsselstein voor de Kerstmarkt. En tja, hoe je het ook plant of regelt, de laatste avond voor een markt wordt het toch wel laat: LMP, oftewel last minute preparations.

De afgelopen weken haakte ik al als een malle nog een paar laatste producten in elkaar, en tussen de bedrijven door nog twee opdrachten (waarvan eentje nog geheim is).



 Gisteren begon ik met het inpakken van de poppenkleertjes en ordende ik de o zo lange lijst producten. Vanavond haalde ik de auto en nog wat maaksels op bij mijn moeder en na de scouting labelde ik nog twee producten, knipte visitekaartjes, pakte de rest van de poppenkleertjes in, maakte de sieraden op kaartjes en telde het kleingeld.




Nu pijnig ik mijn hoofd: ben ik echt niks vergeten? Heb ik alles ingepakt? Stond er niet stiekem nog iets op het lijstje? Hoe dan ook, ik ga er een nachtje over slapen. Morgen op tijd op, en wie weet wat ik met een fris hoofd nog bedenk. Ik ben er (bijna) klaar voor!

Morgen, zaterdag 10 december, 11.00-21.00, kerstmarkt in het centrum van IJsselstein: kom ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten