donderdag 5 januari 2012

Een nieuw jaar!

Vorig jaar schreef ik geen jaaroverzicht, omdat ik het gevoel had dat er niet zoveel gebeurd was in 2010. Dit jaar schrijf ik er geen, omdat ik al weer veel te enthousiast het nieuwe jaar in ben gedoken! Er is rond de overgang van 2011 naar 2012 ontzettend veel leuks gebeurd en daar gaan jullie hier ook nog het een en ander van zien.

Voor nu een vooruitblik, letterlijk:


Deze blikken schatkist heeft alles te maken met wat nu eigenlijk al mijn favoriete project van het jaar is. Dit project groeit al een tijdje in mijn hoofd en de spulletjes die ik tegenkom die ik ervoor kan gebruiken, gaan in de schatkist:


De gebroken haaknaald is waar het allemaal mee begon (en met een liedje, maar daarover later meer), de vis vond ik op straat. Houd Tussen HAAKjes in de gaten, want binnenkort gaan hier hele spannende dingen gebeuren!

En mocht je nog niet volgen, doe dat dan snel: zodra er 50 volgers zijn, ga ik weer wat weggeven!

1 opmerking:

  1. Ik wordt nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig (dat is natuurlijk ook jouw bedoeling), zie niet zo een verband tussen een gebroken haaknaald (hoe krijg je dat voor elkaar?), een vissegraat en een liedje...

    BeantwoordenVerwijderen