donderdag 9 augustus 2012

Mutsjes met een strik

Als ik op vakantie ga, ga ik het liefst zonder vliegtuig. Dat kan niet altijd, maar als het kan, zit ik dus uren, zo niet dagen, in de trein en/of de boot.
Dit keer ging ik heen met het vliegtuig en terug met de boot en de trein. Ik vertrok zondagavond laat uit Patra en kwam woensdagmorgen thuis aan. Haaktijd genoeg dus. Op de boot haakte ik een project dat nog even geheim is, maar te zijner tijd hier wel zal verschijnen, en toen dat af was, begon ik aan twee mutsjes. Ik was namelijk zo stom geweest even de wolwinkel binnen te lopen vlak voor m'n vakantie en kon twee zoete kleurtjes Punto Shine in de opruimingsbak niet weerstaan...

Het werden twee even zoete mutsjes, eentje in een heel klein babymaatje en eentje voor een wat groter meisje. Met een randje ajour (afwisselend halve stokjes en lossen gehaakt) tussen de stokjes en een grote strik. Dat moet toch schattig staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten