zaterdag 15 december 2012

Laatste voorbereidingen voor de kerstmarkt

Morgen (zondag) staan we met Studio in de Haak op de kerstmarkt in Tiel. En zoals altijd had ik me toen we ons daarvoor opgaven geen benul van hoe druk ik rond deze tijd van het jaar zou zijn. Gelukkig heb ik een beperkt geheugen als het om stress gaat, want anders zou ik het onderwijs zo uit zijn en nooit meer iets afspreken, want feitelijk heb ik gewoon nooit tijd.

Maar goed, kerstmarkt dus, superleuk! En dus moesten er ook kerstige dingen gehaakt worden, naast natuurlijk lekker warme mutsen en sjaals en alle gebruikelijke producten. Ik ging voor een niet al te tijdsintensief patroon en maakte slingers met gehaakte sterren en belletjes:

 
 
Nu sieren ze nog mijn eigen kast, maar morgen zijn ze te koop! Er komen ook nog een blauwe en een roze-paarse bij, maar die moet ik nog in elkaar zetten.
 
Kom je ook een kijkje nemen? Meer info over de markt vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten