maandag 28 januari 2013

Puck en Puck, Gijsje en Gijsje

Het was weer eens akelig stil hier, docent zijn is af en toe je leven stil leggen voor piekdrukte op je werk. Maar dat wil niet zeggen dat er de laatste weken helemaal niet gehaakt is. In de eerste week van het jaar haakte ik de cavia van een collega, die ik ter ere van haar verjaardag een vrolijke feestmuts opzette, en daarna haakte ik in opdracht een parkiet volgens het patroon van Knutsel-mam, die ook bedoeld was als cadeautje voor de eigenaar van het origineel. Mag ik u voorstellen, Puck en Puck en Gijsje en Gijsje:



4 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn ze leuk. Vooral het parkietje !

    Ik heb zelf een valkparkiet poppetje en ben al heel lang op zoek naar een patroontje om te haken.

    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.. leuk parkietje! Leuk om een echt parkietje "ernaast" te hebben als je het patroontje haakt hé!
    Het caviaatje is ook grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangename kennis te maken !! ( heel leuk geworden )

    BeantwoordenVerwijderen