vrijdag 27 december 2013

Een strik voor Puck en Knotje/a bow tie for Puck and Knotje

Ik vierde Kerst bij mijn moeder en besloot ook een paar kleine kadootjes mee te nemen. Niet alleen voor de mensen, maar ook voor hond Puck. Ik had bij de kringloop mooi rood glittergaren gescoord, dus ik haakte een strikje dat om zijn halsband kon.

I celebrated Christmas at my mom's and decided to bring some little presents. Not only for the humans, also for dog Puck. I found nice glittery red yarn at the second hand shop, so I made a bow tie to attach to his collar.



En ik zag het al aankomen: Knotje wilde ook een strik! Dus ik haakte er nog een, een maatje kleiner en met touwtjes eraan om hem om zijn nek te binden. De wollige wake up call om 6 uur kerstmorgen kwam ook niet helemaal onverwacht... maar ik kreeg het schaapje ongeduld gelukkig nog een paar uur in slaap. En daarna mocht hij natuurlijk als eerste zijn kadootje uitpakken. De volgende uitdaging: Knotje overtuigen dat z'n strik een dezer dagen weer af moet....

And I kind of saw it coming: Knotje wanted a bow tie too! So I made another, a smaller size and with straps to tie it around his neck. The woolly wake up call at 6 on Christmas morning wasn't really unexpected either... but I managed to get my impatient little sheep to sleep a couple of hours more. After that, of course, he got to unwrap his present first. Next challenge: convince Knotje that he has to take off his bow tie again one of these days...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten